Solig dag.

Idag vaknade jag vid 10. Så himla skönt att sova ut ibland. Å veta att det inte är någon föreläsning. Så jag har bara slappat, tvättat och städat lite granna. Å solen skiner, kan det bli bättre?! =)

Ska strax bort till IKSU å gå igenom ett musik program som några instruktörer fått i uppgift att "prova". Det ska bli lättare att komma åt alla musik som finns, så vi ska på något sätt komma åt all iksus musik genom våra egna datorer. Perfekt!!

Sen blir det givetvis dagens träning.. inte riktigt bestämt mig vad det blir än. Aerobic dance helt spikt, men sen blir det nog core, stepmuskel eller cykel innan det. Hmm.. Får tänka lite till..

Å Bella du har så rätt, självklart ska man ha vilodagar. Förra veckan hade jag tre vilodagar, den här veckan känner jag mig fit for fight .Många dagar är det ganska lugn träning. Jag kommer inte ha så mycket annat för mig här i ume över påsk när alla åker hem! :)  

Dags å laga mat, quinoa, kyckling, fetaost, ananas, majs och broccoli. Min standard rätt!!!


Kommentarer
Postat av: bella

ahaa men då förstår jag =) Du får en riktig träningspåsk, glöm inte påsk godiset bara ;)

2009-04-07 @ 15:39:15
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0