Kontraster?

Igår var jag på iksu heeeeela dagen. Nio hade vi träff med gruppen för att göra lite bilder till vårat styrketräningsprogram. Å jag var ju den lyckligt lottade att vara modell. Haha, bilder kommer! :)

Sen hade vi genomgång med maskiner och styrketräning. Intressant att få lite åsikter om olika maskiner osv. Vilka är bra, vilak är mindre bra, är de bra i huvudtaget?!

Sen blev det pump med sus, å efter det aqua. Så kom hem vid 19... Även om det är roligt att vara på IKSU så blir man ändå lite less. Mitt andra hem.. :)

Idag fortate vi med fotosessionen, whoo. Lite benböj, marklyft och step up gick ju bra. När vi kom till Plyometriska hopp gick det liiite svårare. Haha, svårt att få bra teknik samtidigt som man får ett bra foto in action. Så slutresultatet blev inte lysande!!  Men det löser sig till slut..blir nog bra.

Föreläsningen idag bestod av fria vikter och styrketräning. Benböj, marklyft, utfall, bänkpress osv.. Har insett att jag måste börja köra lite mer fria vikter i min träning.

Kontratser:

För några dagar sedan snöade det...



Idag hittad vi VÅREN!!!! :) Äntligen börjar den närma sig...



Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0