Vår!

Nu äre dags att ta tag i bloggskrivandet.. När man som jag skjuter på allt så blir det ju bara jobbigare och jobbigare att ta tag i saker. Jag har känt flera dagar att jag borde skriva, men inte orkat för att det är så mycket jag missat skriva.. men men! I dag är det en "ta tag i saker" dag.

Vi börjar med helgen som var underbar... föutom snöstorm. I fredags var vi å kolla "his just not that into you" på bio, haha så rolig film. Alla tjejer KOLLA! värt att tänka på... ;)
SF Bio: Dumpa honom


Lördagen innehöll shopping på stan, fotboll å fest på origo på kvällen. Så lyckad kväll, gjorde vi bra girls!


Å efterfest som vanligt...vi börjar kunna det här nu!!!! Kanske inte är så gamla ändå?! =)

Vad sägs om min "nyttiga" bakismat...haha.. DET ÄR OKEY! Kanske inte ser så gott ut...men blev amerikanska pannkakor, sirap, smält vitchoklad, bär å glass!!!


Nu har vi börjat komma in i kursen styrketräning, riktigt intressant. Är ni intresserade av vad vi läser så kolla denna film från dagens föreläsning...
http://www.youtube.com/watch?v=WRxsOMenNQM

Fast vi läser ju annat som är lite intressantare med. Det kanske inte verkar allt för exalterande.. Vi håller även på att lägga upp ett styrketräningsprogram mixat med uthållighets träning, alltså crosstraining. Slår hål på en hel del myter vad gäller styrketräning, Kreatin, protein, set, reps, belastning, fibertyper osv...

Dags för duschen....

See y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0