Veckoplanering!

To do list:

Tvätta
Plugga tenta

Redovisningen
Löpning + gym

Ahh det börjar arta sig..

Har vart på IKSU nu, blev löpning 60 minuter.. lite intervaller idag med. Medelpuls på 170.. Så himla svårt att hålla sig lägre även om det är uthållighets träning.
Sen blev det mage och rygg som avslutning.

Veckoplaneringen:

Måndag: Löpning 60 min (intervaller)+ aqua 60 min.
Tisdag: Löpning 60 min + mage, rygg.
Onsdag: Crosstraining 20 min + gym överkropp + djupvatten
Torsdag: Crosstraining 20 min + gym nedre
Fredag: Djupvatten + VILA
Lördag: Löpning 60 min- uthållighet med lite intervaller. + core stabilitet
Söndag: Promenad och vila?

Ska försöka hålla mig till minst 3 mil i veckan med löpning.

Håller på att grilla kyckling i ugnen, sååå GOTT!!!!

Ska kolla vidare på handbollen nu, men ha se bäst mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: bella

Jag förstår inte att du pallar med 60 min på löpbandet, är ju satanas tråkigt, men duktigt! Inga planer på löpning ute?

2009-04-28 @ 21:50:48
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0