Gyyyym!

Äntligen har jag å Patina dragit igång med styrketräning seriöst!!!! Även om det blir lite lugnare dem första två veckorna...

Idag blev det triceps å bröst.. å en del axlar. :) Shit va jag insåg att jag är SVAG! behövs rejält med träning..


Blir galen när man är i gymmet efter 16, så mycket folk ju. Även om det garanterat finns över 200 maskiner så är alla jämt fulla å man kan inte göra dem övningar man tänkt. Bättre på dagarna när det bara är 50 pers i gymmet :)  men men... inget att klaga på, finns ju som sagt alla maskiner man kan tänkas behöva iaf :) IKSU, me like!!!!

Så inatt ska jag mäta min vilopuls och kolla hur vältränad jag är...ska göra experiment och sova med min pulsklocka i en vecka :) Kan va intressant...


Vad ligger ni på i vilopuls?!

Dags för lite tonfisk å pasta igen, mums! gött!

ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0