Stress

Nu är det mycket stress, kommer bara fler och fler uppgifter... Å jag, ja gör bara mindre å mindre. Hur ska detta sluta?!

Men man ska se det positiva, jag har gjort mycket bra idag när jag inte pluggat. :)

- Städat hela lägenheten (hade inte ens packat upp resväskan sen i lördags när jag kom)
- Skruvat ihop min säng som håller på att braka ihop.
- Skrivit en matlista, nu ska det bli andra bullar... jag ska vara lite mer ekonomisk och hälsosam.
- Plockat undan julsakerna.
- Börjat fundera på mina pass som skall göras, eller rättaresagt borde vara KLARA nu.

Jag borde igentligen ha gjort klart ett aqua (vattengympa) pass till i eftermiddag, men det får bli förra terminens några veckor till, tyvärr! Tänk er att sticka ifrån all stress å instruera lite aqua här istället, mee like!


Ett cykel (spinning) pass och ett core pass som skall vara helt klara i slutet av februari...

Som ni förstår så krävs det en hel del musik och låtar till alla dessa pass, så är tacksam för alla förslag, please! :)
Strunta i bpm, det går alltid att få in en bra låt någonstans! ;)

Nä nu ska jag gå å träna..

Kommentarer
Postat av: Danne

Nämen ser man på ! En blogg minsann. Roligt av dig Ida, självklart ska jag lägga till dig som länk på min blogg. Var redo på framgång och berömelse.

2009-01-07 @ 21:16:55
URL: http://vernonhardapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0