Aerobic!

Kom precis hem från IKSU, så skönt efteråt. Å riktigt nöjd! :) Den här veckan blir det mycket aerobic på schemat...
I måndags hade jag Aqua, å sen aerobic dance.
Tisdags, djupvatten, å stepmuskel.
Idag Aerobic dance.
Imorgon Step dance.

Sen ska jag nog försöka låta bli aerobic  i veckan å gymma lite kanske...eller cykel. Hmm får se vad det finns för bra pass! :)

Imorgon ska jag göra min kostregistrering, allt som äts ska mätas och skrivas ner och sedan läggas in i ett kostprogram som räknar ut EXAKT hur stor mängd av alla ämnen jag äter. roligt å se hur jag verkligen äter...lär ju inte va allt för bra! Har ju bestämt mig för att gå in i en katabol fas nu...så kanske ska fortsätta hålla koll på kcal...?!

Idag har jag kommit på nya plugg metoden...dra på håkan hellström, winnerbäck å lite annan bra lugn musik på hög volym. Kaffe med en chokladbit å sätta sig med stolen å kolla ut genom fönstret på alla som går förbi ;) Den optimala pluggmetoden. Allt sätter sig i huvudet!!! Prova! Fast det är ju tvistelägenheterna som är opti! :)

Dags för tv....

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0