Kass!

Är så dålig på att uppdatera... Blir bättre när jag startar med mitt super träningsprogram. :) Ibland kan man fundera på vaför man tränar igentligen. Den senaste tiden har jag bara gått till IKSU å gjort det som känns mest lockande för dagen. Visst är det fysisk aktivitet å hälsosamt vad man än gör. Men vilka mööjligheter vi har som tillbringar hela dagarna på IKSU. Så nu har jag kommit fram till att jag ska lägga upp ett seriöst träningsprogram båda vad gäller styrka och kondition. :) Det ska bli förändringar ska ni se!!!

Igår blev det ingen träning, jag städade, tvättade, strök å fixade massa tråkiga saker. Å middag hos Kristin som var riktigt lyxig.


Idag blev det bara 60 minuter på löpband. Var ganska tungt idag.... Stumma ben.

Intressant föreläsning om "Design av styrketräningsprogram". Vi har även i uppgift att lägga upp ett styrketräningsprogram (periodisering) för en specifik idrott. Lärorikt är det då!

De senaste dagarna har jag inte fått några svar på mina sms.. så ser jag idag att alla samlats i utkorgen. JÄVLA MOBIL!!! Efter många om å men så lyckades jag fixa det. ELEKTRONIK!!!  :(

Dags för lite mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0