Brunch!

Brunch blev det på Plaza idag med Kristin å Patina.. Massa olika bröd, frukt, pålägg, ägg, bacon, fil, prinskorv, juicer å VÅFFLOR med grädde å HJORTRONSYLT!!!!! Hjortronsylt är jag uppväxt på.. när jag var liten åt jag nog mer hjortron än mat! Kanske därför jag är som jag är?! =) Får tacka mormor som alltid plockade alla bär, haha! Får ta å åka upp till fjälls i sommar och plocka några hinkar med hjortron!
 
Vilka minnen! SMASKENS!


Blir så arg på mig själv.. Hade tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag, men det är ju så lätt att komma på andra viktiga saker som måste göras. :)
Idag ska ni veta var det riktigt viktiga saker som kom upp i mitt huvud. Jag börja fundera på varför jag pluggar det jag pluggar å vad jag verkligen vill jobba med i framtiden... Å visst vet jag att jag går rätt utbildning, det är det här jag älskar att göra, men ändå kan man ju fundera ibland. Å det är ju ganska luddigt med idrottsmedicin, vad EXAKT jag ska jobba med. Jag vet ioförsig lite vad jag vill...så jag börja skriva upp det för att få lite iinspiration...

Några mål och saker jag ska ha gjort innan mitt slutgiltiga mål skall uppfyllas.
1. Jobba som rådgivare inom kost och träning.
2. Jobba som fystränare för ett elitlag inom vilken sport som helst.
3. Jobba med tester för elitidrottare och lägga upp profiler.
4. Jobba på en anläggning och huvudansvarig för flera anläggningar och vara "spindeln i nätet".

Slutgiltiga mål, öppna en egen anläggning. :) Den ska innehålla många spännande grenar. Så inom 15 år SKA jag ha en anläggning. Hoppas ni kommer!! :) Ni är välkomna!

Jag kan se det framför mig hur det kommer se ut... mmm, där kom inspirationen, å plugget blev klart snabbt som attan!

Dags för Beck!!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0