Sol!

Idag har det varit en riktigt skön dag...

Struntade i föreläsningen i imorse, och sov ut. :) Behövdes kan jag lova..

Tog tag i kompletteringsuppgiften, så inte mycket kvar nu. Har pluggat metabolism..

å tagit en LÅÅNG promenad.  SOL å underbart!


Ume älven där borta.... haha inte dem bästa bilderna, dock dem enda jag tog!



Bevis sol å snö!! Jag tror aldrig jag varit med om så mycket snö som det är nu. Det är bara när jag varit upp till fjälls som det varit så mycket. Men aldrig i Falun!  Är riktigt faschinerad! :) eller hur det stavas?! 

Tack Bella å Malin det är klart det löser sig... det gör det alltid!  :)

Har även avnjutit en semla, det är ju tisdag! Då får man...

Summa, BRA dag!

faaaaan, nu har jag glöm tvätten IGEN! förra gången kom jag på det FEM timmar försent. Nu äre bara en timme..

Dags å springa....

/Slarvmaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0