Helvete!!!

Idag var det som sagt inte bästa dagen i år direkt....

Det började innan jul när jag läste dubbelt, å det blev alleless för mycket. Jag tänkte att jul å lov måste ju göra mig lite pigg å få lite motivation å energi för att sluföra kursen och hemtentan över jul. Tji fick jag...det slutade med att jag jobbade nästan varje dag samtidigt som jag hade ångest över att jag inte han plugga. Psykiskt jobbigt att alltid ha något som ska göras. När jag väl kom upp till Umeå satt jag dygnet runt i två veckor å skrev klart. Faan jag var helt slut. Lämnade in den å tänkte, yes, ÄNTLIGEN borta....ska aldrig mer kolla på den uppgiften!

Idag, super stressad av all kemi och metabolism vi har.. som jag var duktig att komma ikapp lite i helgen då jag pluggade dygnet runt. Går till skolan å äntligen känner att NU, NU Ida blir det lite mindre plugg i några dagar.
HELVETET BRÖT LÖS....... jag får tillbaka min uppgift å det är ett U!!!

Ni vet när det bara kommer mer å mer å MER saker som tynger en....tillslut orkar man inte mer. Jag är inte den personen som brukar bryta ihop, men idag sket det sig. Några tårar kom, å det var SKÖNT!! ;)

Det slutade med att jag gick å tränade i två timmar för att få ur mig allt... fast jag är inte irriterad eller arg. för jag gjorde ett bra arbete (enligt mig) å jag förstår ändå varför jag inte fått g då jag missat någon liten sak.Jag är bara LESS, slut å trött! Vill bort härifrån ett tag!!!!!!!!!!! Miljöombyte behövs!

Så kom på den briljanta idén att dra upp till fjällen å plugga, men lite svårt att få med nån kompis! :( så jag får nog vara kvar å stå ut....om ingen vill?! =)

Nä nu ska jag gråta några tårar till winnerbäck å tycka synd om mig själv..haha! sen blir det plugg hela natten!!! 



Bara att bryta ihop å komma igen!!! :)

Ha de b

Kommentarer
Postat av: bella

Ryck upp dig flicka! Efter regn kommer solsken ich jag tror kemin kommer gå bra och även restgrejen på utbildningen. Blir du kvar istan över helgen får du hänga med till emmelie på inflyttningfest ist :)

2009-02-10 @ 05:51:30
Postat av: Malin

Kom igen ida! Du vet att ditt arbete var bra och är det bara några småsaker så är det fort gjort. Kemin och metabolismen kommer du klara som en dans det med. För du är en smart flicka!

2009-02-10 @ 14:48:29
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0