inte mycket!

Nä det blir verkligen inte mycket skrivet här nu, ni får ha överseende med detta. Det är nämligen så att det inte händer något i mitt liv. Jag sitter hemma HELA dagarna och pluggar, en snabbis bort till IKSU för träning. Thats my life for the moment..

Så här sitter jag hela dagarna i min ensamhet med datorn å plugget :)


På fredag ska arbetet in, WIHOO!!!! sen ska jag upp till spa och instruera, då kan man ju inte låta bli att stanna kvar och sola i solsimulatorn, (ett rum inrett med solstolar och växter) En timma i solsimulatorn ger samma effekt som 20 minuters dagssol en sommardag. :) Energin får gärna spira!!
Sen blir det bubbelpool å bastu, ska bli så SKÖNT! njuta av ledighet från plugg iaf i två hela dagar.  men nu, en vecka av slit...



Ha så skoj där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0