Mat!

Jag började dagen ganska lugnt och struntade i allt vad som har med plugg att göra.. å avslutar dagen på precis samma sätt! :) Kanske inser att det var ett dumt beslut när jag får sitta dag och natt nästa vecka. Men vad gör det om hundra år?!

Jag kom till iksu och tänkte jag skulle gymma en sväng innan mitt eget pass, dock hittade jag ett roligt cykel pass istället som inte gick att tacka nej till!  Jobbigt, men så skönt.
Mitt pass gick inge vidare, bara stressade igenom allt, troligen märkte inga deltagare detta, det är den där känslan man har inom sig som spökar.. Imorgon bitti är jag säker att den flugit iväg..

Sunbaking, vad sägs om det?! såå himla skönt, å visst fick det bli en snabbis i solariet. Många anser att det är farligt, å visst är det farligt i för höga doser som allt.. Det finns många läkare och forskare som skulle säga att det gör skada att inte sola också vad gäller benskörhet, depressioner i mörkret i Umeå! Så visst finns det fördelar med solning!!! :)

Kristin å Linus var snälla nog att plocka upp mig påvägen till Maxi, så nu äre fullproppat med mat å godheter.. bara att frossa. :)
Kolla nedersta lådan, proppad med frukt å grönt, GÖTT!!!



Nu äre dags för lite plugg, dokumentär på 4an om anorexia, kan vara lärorikt för min utbildningsplanering!

See y!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0