Snygg?!

Jag kommer på mig själv med  att sitta å le när jag kollar igenom alla kort på mig själv på facebook.... haha är detta okey?! Nej troligen inte när jag vet VARFÖR jag ler....

Många gånger har jag tänkt shit, jag måste gå ner 10kg minst, få mer vältränad kropp, äta nyttigare, klä mig snyggare osv.. Lite avundsjuk på andra som är så snygga! :)

Men med mina kort så sitter jag å ler å tänker, FAN VA SNYGG DU ÄR!!!  För visst får man tänka så ibland?! Jag tror att alla människor behöver det.. Lite ego boost..

Det spelar ju faktiskt ingen roll om andra inte tycker jag är snyggast i världen, huvdusaken nån gör det.. JAG GÖR DET!!! :)

Haha, kul å veta va......

Nu ska ja å sus iväg å köra crosstraining.... byebye! Handboll ikväll!


Kommentarer
Postat av: Idamari

Klart man får tänka så. Det måste man för att liksom orka. Önskar jag kunde tänka så ibland också.

2009-01-21 @ 17:22:52
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0