Öl!

Blev en riktig tenta öl på NH med massa klasskompisar. Kul med lite återseende när vi inte ses så ofta nu. :)

Kvällens garv stog ju självklart jag för..haha såååååå sjukt roligt!! Jag och sus diskuterade att våren är här, nu äre dags att leva livet som aldrig förr. Så vi tänkte att vi går till baren å tittar om vi hittar några snyggingar. Vi kommer ut å hittar dem andra klasskompisarna, då säger jag...

-" Susanna jag har hittat kvällens heting, han är MIN ikväll! Kolla?!"
Å sus bara tittar på mig...som om jag var lite knäpp.. jag går några steg runt å inser att det är Johan i klassen, hhaha har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!!!! Ni skulle sett min min... damn! Vilken chock!!! ;) Men Johan du var het, se det så!!!! Sånt får man bjuda på....

Dags att sova nu, Maxi å tvätt imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha Ida! De e bara du som kan göra en sån där grej! Fan att jag hade gått då, hade betalat för att se den scenen!

2009-03-26 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0