Sushi!

Jag ÄLSKAR sushi, såå himla gott! Jag tror att det är vuxen poäng :) Äter det flera gånger i veckan mmmm....smaskens!




Sen hitta jag lite andra roliga bilder från helgen jag glömt..haha. Vad sägs Jocke?


Haha, så äckliga..men vad gör man när det bara finns ett alternativ. :)

Som sagt helgen, jätte trevlig. Först hade vi inspirationspass i aqua, ett vanligt aqua å ett djupvatten. Å jag fick verkligen inspiration. Har redan gjort ett helt nytt djupvattenpass med ett helt annat upplägg. Jag tror stenhårt på det nya upplägget, hoppas det lockar fler deltagare. Ska bli roligt att köra igång med det nästa vecka..

Sedan på kvällen gick jag å Jocke å såg "män som hatar kvinnor" Verkligen värd att se, en riktigt bra film. Vi trodde innan att den skulle bli lite lång å seg, där hade vi fel. Ville aldrig att den skulle ta slut...väntar på nästa! Efter filmen skulle vi ta bussen hem, men som vanligt fanns dt ingen buss å det blev promenad, som slutade på Origo med några glas vin å wiskey! =) haha...men riktigt trevligt ändå. Å när man har tagit några glas kan man ju inte sluta, så därav denna snygga bild med riktigt söta å äckliga drinkar!!! Kl 7.00 söndag morgon avslutade vi våran trevliga kväll...man kan ha kul fast man bara är två. BEVISAT!!!! :) Vi är la bra! Hiiiiiii five!!!!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: bella

Att du har råd att äta sushi flera ggr i veckan! Låter som att du och JOecke hade det toppen :) och det är väl självklart man kan ha kul på två! Undra sa flundra om man inte skulle ta o testa nåt av dina vattenpass:)

2009-03-03 @ 20:28:36
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny
Postat av: bella

Att du har råd att äta sushi flera ggr i veckan! Låter som att du och JOecke hade det toppen :) och det är väl självklart man kan ha kul på två! Undra sa flundra om man inte skulle ta o testa nåt av dina vattenpass:)

2009-03-03 @ 21:07:56
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0