Tenta check!!!!

YEEEES då var tentan avklarad....Men den var sjukt svår ändå. På alla tentor tidigare så har man ändå kunnat läsa igenom hela tentan på en timma å sen finslipa nån timma till. Idag tog det två timmar att bara kolla igenom tentan...å sen massa finslipning. Min taktik brukar vara att räkna ihop alla poäng å se om det är G eller om det behöver läggas till lite ordbajs. G gränsen idag var 50... Jag räknade ihop första gången å inser att jag bara har 40 poäng, damn. Så satt å skrev lite mer...57 blev slutresltatet. Hoppas lärarna tycker lika som jag vad gäller poäng bedömning. :)  Klarar jag tentan är jag nöjd, han ju tyvärr inte bli så mycket plugg! men bara mig själv att skylla...

Solen skiner.... å livet leker!!! Kan det bli bättre?! Nu är vi lediga till på måndag då nästa kurs börjar... Jag ska bara städa, handla, tvätta, FESTA, kolla fotboll å njuta helt enkelt! Inte tänka på plugg i huvudtaget :) Var inte igår direkt...

Å självklart ska jag hänga på IKSU. Kan vara där hela dagarna utan att trängas med massa folk! :)

Nu ska jag fixa mitt djpvattenpass, blir ett nytt ikväll.

Ha de bäst i soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0