Tillbaka i Umeå!

Så skönt att vara tillbaka i Ume igen..

Måste sova nu, plugg HELA dagen imorgon i UB, eller lindell kanske! :) tenta på onsdag som kommer gå åt skogen, men vad säger man...jag får helt skylla mig själv som går ut på krogen å blir sjukt bakis, åker till sthlm å hälsar på Jessica å shoppar!!! Tid som borde ägnas åt tenta plugg. Men det vare värt om jag kuggar..

Mormors 80årskalas med en massa tanter å gubbar! :)





Pappa å Katrine! Nu blev ni väl allt glada...


Kvällen....å Harrys..




I stockholm hos Jessica..vilken god middag det var....Å äntligen fick vi träffa dig Lena!! Fulländad helg!


På pendeln....haha tur vi inte bor i sthlm Lena! Skulle vara tvugna att sitta i lghten hela tiden...


Idag när jag kom till flygpalatsen efter att flyget var 40 min försenat så inser jag att bussen har gått för länge sedan. Men då kom busschauffören å sa att han skulle köra/vänta in nästa plan som landade 15 min senare. Så vi satte oss snällt på bussen å väntade.. men så fick chauffören en super ide, -" jag skjutsar hem er först, inga problem..vart bor ni?" Så vi fick ju special eskort.. till dörren, SNällt!  :) Snälla norrlänningar...

Nej dags å sova, nu är matlådan färdiglagad för imorgon. Chilicon carne å ris är ju min favorit.. å lägg till en avokade och den blir komplett!!! 



GOD NATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0