Tenta check!!!

Tentan avklarad!!! sååå himla skönt. Är det inte godkänt på den så äre nå fel...

Kom hem å dog i sängen, helt slut. Så jobbigt att ha saker som hänger över en hela tiden å när dem försvinner så är det som hela batteriet laddas ur.. har iaf fått ordning på allt kaos.. Vet att ni tycker jag är dum nu, men jag har bestämt mig för att inte göra cykel, core å aqua passen när jag åker hem. Jag har lovat att köra "provpass" när jag åker till Falun. Det lilla problemet är att jag inte hunnit göra några pass. Aqua har jag men cykel å core har jag inte hunnit. Å även om jag gör dem så hinner jag aldrig testa dem... ska jag göra det ska jag göra det bra, annars kan det vara!!! :) Så får se om dem vill ha mig i sommar ändå....får se! Annars kan det vara skönt å ha paus från allt instruerande..

Idag har jag även hunnit med massa tvätt och kostregistreringen!!! najs vill jag lova!!!

Å middagen, kolla vilket lyx....SMASKENS!!!!!


Å så äre ju självklart melodifestivalen haha, många tycker inte om den, men ähh jag kan inte säga annat än att jag tycker det är bra!! :) Tur jag inte är ensam iaf.... wohooo!!! Man blir ju så GLAD!

För ett år sen exakt!



Vi ska allt ut å skaka rumpor Sus!!!!!!

Dags för efterrätt...glass å chocklad!

Trevlig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0