Ångest!!

Åhhh det är så mycket nu! Å jag har ingen ork kvar någonstans....... !!!!!

Imrgon är det dugga å redovisning, å när jag väl sätter mig ner å ska plugga, ja då somnar jag! Vaknar en timme senare å får panik! Fan!

Nästa vecka äre tenta, å den har jag inte ens hunnit börja kolla på.. Det är saker hela tiden. Vet inte när allt ska hinnas med. Jag kan sitta i sängen å kolla ut genom fönstret å verkligen inte orka ta tag i något. Vill att tiden bara ska spolas fram två veckor, å sitta hemma i Falun å känna lugnet. Bara njuta av att  vara ledig.

I helgen är det brännbollsyran, det ska iaf bli riktigt roligt. :) Å fint väder.. Ni ska få bilder på snygga utstyrseln..

Nu äre dags att byta om å pysa bort till IKSU, ska ha två pass på raken. Kankse får lite energi så jag kan plugga till duggan ikväll. Ett sista försök..


Ha de bra!!!

Kommentarer
Postat av: bella

Men du Ida, då är vi två om ångesten och omotivationen till skolan men är bara att hålla ut för om ca en vecka är det ju lov =)

2009-05-27 @ 19:13:18
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0