Återhämtning!

Ja idag har det inte riktigt varit en optimal dag....

- Ute å sprang imorse innan frukost,
- Pump med Sus
- Aqua
- Cykel 40.

Så jag VET detta är INTE okey...alleless för MYCKET träning. Men konstigt nog så känns kroppen ändå ganska bra å pigg idag. Träningsvärken sitter i sen löpningen å gymmet igår, men annars äre finnemang.

Det får nog bli vilodag imorgon, om det inte mot förmodan dyker upp något roligt pass att gå på. :) Promenad innan frukost med Sus å Carro är ju iaf ett måste..

Sen har jag blivit tillfrågad att bli intervjuad av några studenter. Det skulle handla om instruktörsrollen och hur man ser på träning. Å sus hade tydligen också tagit på sig det...haha. Roligt att det alltid är vi som gör sånt..men men. Undrar vad de ska anse om oss..jag menar. Jag kan erkänna att min syn på idrott/träning när det gäller mig själv inte är helt normal/frisk. Men jag vet ju exakt hur andra ska leva och träna.. som sagt, "MAN LEVER INTE SOM MAN LÄR".
Men det är ofta roligt att göra såna intervjuer och sätta sina egna ord på sina tankar. Ofta får man sig en tankeställare när man säger orden rakt ut som man inte riktigt vet att man tänker själv. Jag kanske går därifrån å inser att jag har sjukare syn på träning än vad jag redan vet. haha!

En annan tanke som slog mig idag i affärn var att jag ALLTID köper samma mat. En gång i veckan går jag å handlar,
- Mörkt bröd
- Ägg
- Keso
- Rökt skinka
- Tomater
- Fil
- Mjölk
- Äpple
- Banan
- Avokado

Sen handlar jag givetvis annat också. Men detta finns alltid i min korg. :) Men ähh ganskka nyttiga vanor iaf.

Dags att återhämta isg efter dagens träning, å stuvade makaroner å korv står på matlistan idag!

See y!

Kommentarer
Postat av: ...

Vad kul att du handlar mörkt bröd, fil och mjölk. :D Jag handlar exakt samma saker, fast jag handlar två gånger i veckan till skillnad från dig som handlar en gång i veckan. Jag tycker äpple och avokado är gott också fast det handlar jag bara varannan vecka. :) Jag brukar inte träna, men det tycker jag inte gör nåt. Jag är helt perfekt ändå. :) Jag röker bara varannan tisdag, dagen då jag går och handlar! :) Vad kul att vi äter samma saker!!!!! :D :D :D :D :D

2009-05-18 @ 22:13:15
URL: http://porrklubben.blogspot.com
Postat av: bella

haha inte ok Ida!! men ibland får man träna som en tok =)

2009-05-21 @ 17:04:24
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0