Helg!

Äntligen är det helg. Det behövs kan jag lova. Det är så mycket plugg å skoljobb hela tiden. Så helgen är en tid att ta igen allt plugg som inte hunnits med! :)  Idag ska jag bara umgås med mig själv, ganska tervligt sällskap vill jag lova! ;)

Har precis gjort en lax och spenatpaj, riktigt lyckad! Grejen är att jag kan laga mat, men det smakar aldrig super eftersom jag aldrig vet hur det ska kryddas.. Förslag på lite kryddning???

Åh blir galen...försöker få in bilder.. men hittar dem inte. så det får komma någon annan dag! Har en fin bild på min super mat!!!

Idag:
1. Morgon promenad, fettförbränning
2. Crosstraining 45 min
3. SOMMAR pump med Sus...

Känns ganska bra i kroppen. Skulle nog behöva köra kondition imorgon. Jag var ju på intervju igår, å en fråga var; " hur lägger du upp din träning, har du någon struktur?"  hmm det värsta är ju att jag igentligen inte planerar min träning.. Jag tänker varje vecka;
- Träna sex dagar
- Kondition så mycket som möjligt
- Styrka minst två gånger
Sen gör jag bara det som känns bra för dagen å som känns roligt. Visst det mår kroppen bra av, att bara göra det som känns bra. Men vill jag utveckla min träning så måste en förändring till, en PERIODISERING!
Ge mig förslag, ett riktigt bra mål???? Något riktigt motiverande???
Jag vill inte ha ett mål att gå ner i vikt och få snygg kropp, även om det blir ett plus. men jag vill ha ett riktigt mål, som leder nånstans. Kankse något tidsbestämt som att springa tjejmilen på en viss tid. Eller??? hmm ge mig förslag???

Det är så roligt, för idag när jag gick in på mejlen då hade jag fått mejl av två olika personer som vill ha hjälp att lägga upp en träningsplanering. Såååå roligt!! :) Är det fler som vill ha hjälp så äre bara att bomba mig med mejl!!!!  Å  bara för att jag tränar som jag gör så skulle jag inte ge någon annan mitt upplägg. Ni vet, "man lever inte som man lär" .
Så ni kommer inte få ett jätte jobbigt program..det lovar jag! :)
Alla har olika mål och syften med träningen.. så berätta bara vad DITT mål är så ska vi nog ordna det!



Dags att göra lite fredagsmys, paj igen, men denna gång jordgubbspaj med vaniljsås!!! smaskens!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0