Helgen!

Har haft en riktigt skön helg... :)
I fredags drog vi till Anna och hade myskväll med frukt och keso, å suuuuper god efterrätt "MORÖTTER"!!!!! :)

Sus å Catalina med Keso på pakethållaren..
 

Å lördag blev det grillning... Sååå underbart väder!



Haha, å Catalina som släcker elden med vin...


Å jag är så sjukt duktig. Morgonpromenaderna går så bra nu när det är sol å ljust ute på morgonen. :) Nu i helgen orkade jag dock inte ta mig upp på morgonen, så blev en löprunda vid nydala idag å en kortis in i gymmet å körde överkropp.

Dags att hämta tvätten å sen väntar sängen på mig... 08.00 löpning imorgon bitti. Aqua 17.00 och cykel med Gunde Svan 18.15 ;) De ni!!!


Sov gött!


Kommentarer
Postat av: catalina

hej ida!!!vilke roliga å fina bilder...får ja sno dom?kramkram

2009-05-20 @ 19:17:50
URL: http://catalinaiume.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0