Två veckor..

Shit, tiden bara flyger iväg...
Nyss var det april å jag längtade till sommaren. Nu är det maj och dags att åka hem för sommaren. Det är blandade känslor. Jag vill hem för sommaren, längtar efter alla kompisar, mitt jobb å familjen. Men samtidigt blir det tråkigt att åka ifrån alla kompisar här, å IKSU. Eller helt enkelt bara åka ifrån vanliga vardagen..
Såg på aftonbladet en bild av ett rött litet hus i dalarna. Tydligen har det skett ett mord i Mockfjärd. Men det jag vill komma till var att jag såg bilden å längtar hem. Shit va fint det är i Dalarna. :) Haha, det är nog dags att åka hem innan jag blir helt knäpp...

Sen läste jag precis ett rättsfall som blev ännu mera hem...Ioförsig inte så bra minnen....  Det handlade om Matilda och Marjan. Även om det gått nio år så känns det jobbigt. Får en tår i ögat när man tänker på vad som hände, tänker tillbaka på tiden.. shit vilka minnen! :( Det var jobbigt!!! Bilderna dyker upp, stängslet, skolan, stallet och kyrkan! Fy fan!

The end, nu till mer positiva saker...

Jaa i skolan är det sjukt mycket nu.. plugg plugg å åter plugg. Det som är lite stört är att jag längtar till skolan sluter å jag sitter på tåget hem för sommaren å får läsa en bok jag llängtat efter så länge. Aerob och Anaerob träning. Det som är mest stört är att jag bör läsa den nu för skolan, men bara för att det är ett måste så vill jag inte. Men så är det väl alltid, det man måste göra är bara tråkigt, å det som inte måste göras är mycket roligare! ;)

Träningen då, hur går den?
Visst tränar jag varje dag å mår bra. men nää efter sommaren ska jag köra igång på riktigt, skaffa mig ett mål och periodisera min träning. :) Fram till sommaren fortsätter jag med lite fettförbränning och lite styrka för att öka förbränningen. :) Under sommaren kan det vara bra med lite lugnare period, kanske ska minska träningen till 4 ggr i veckan? Hmm...tål att funderas på. Kroppen behöver en rejäl återhämtningsperiod ibland. Sommaren är ett ganska bra tillfälle!!

Dags att gå till IKSU och bli intervjuad om träning.. sen ska jag å sus köra MAGE, å step dance. :) Wohooo längtat en vecka på det här passet. såå bra! Energikick no1!!!!!

Alla bilder är absolut okey att ta Catalina! :) Huvdsaken det är på snygga brudar!

Sees!!

"Nu är det sommar, nu är det sol.....nu är det..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0