Veckoplanering!

Nu har en ny vecka börjat.... VECKOPLANERING!

Måndag: Löpning 20 min, pump 60 min och aqua 60 min.
Tisdag: Cykeltest i skolan, kondition, hårt. + gym, överkropp.
Onsdag: Gym ben. crosstrainer, djupvatten
Torsdag: Löpning eller step dance.
Fredag: Aqua, FEST!
Lördag: Vila + FEST!
Söndag: Promenad

Ja den här veckan kommer gå åt skoooogen. Började med dagens träning som skulle vara uthållighetsträning (kondition). Istället fick jag ge mig efter 20 min då jag fick ont i benhinnorna. :( Men men, man behöver lite slappar dag ibalnd och bara göra det som är roligt. Som pump! :)

Tisdag, ons och torsdag blir förhoppningsvis bra dagar. Men fre-sön kommer inte bli bra då det är sittning och lördag, finmiddag på IKSU! :)  Men ähh, det är inte hela världen. Nya tag nästa vecka.

Idag ramlade mitt schema för sommaren i min brevlåda. Yeees,, så sjukt bra schema. Kommer ioförsig jobba HELA midsommarhelgen. Sen jobbar jag bara dagar, eller fyra kvällar under hela sommaren! SJUKT BRA!!!! Å ledig två veckor efter skolan slutat. wiiihooo!!! Hoppas bara alla kompisars scheman stämmer överens med mitt! :) Telll me?!??!

Dags att skriva på tentan lite igen.

Imorgon ska vi göra cykeltestet i skolan å ta laktatnivån i blodet. Riktigt intressant å samtidigt kolla puls, borg och laktat! För att se vad som stämmer överens för just min kropp. Tycker inte om å bli stucken bara, men men fem stick kan jag nog klara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0