Det här var verkligen på tiden för dig..

Ja, varför väntar man alltid med saker till sista sekunden, VARFÖR?! Jag lär mig ALDRIG!!!
Jag kan rabbla upp hur många saker som helst bara den senaste veckan...

Först börjar det med en tenta som jag inte "orkar" plugga till, vilket kan förklaras med att jag känner mig säker och tror att jag kan den. Men ack, så är inte fallet... Så troligen är det den enkla lösning, jag är lat.

Den andra grejen är när jag inser att det blivit december och bör lägga in lite jullåtar i mitt aqua pass. Det slutar med att jag hittar fyra låtar en timma innan passet och står och improviserar rörelser under passets gång- inte okey! Jag hade inte en aning om bpm eller något. Det löste sig.. (som alltid). Efter passet lovar jag mina deltagare så snällt att 
"-nästa vecka, då lovar jag..då har jag fixat jullåtar."  Hela helgen var tanken att låtarna skulle göras eftersom passet var idag, måndag. Dock kom andra saker ivägen som tvn och datorn! :) Jag satt alltså IGEN två timmar innan passet och inser att låtarna inte är klara idag heller = improvisation!! Goood work Ida!

Efter träningen idag blev det en välbehövlig massage, nacke och axlar. Även här skjuter jag på allt i sista sekunden, skumt va?! Jag fick ett presentkort av mina snälla vänner när jag fyllde år i januari. Det jag inser är att det snart går ut och måste förbrukas :) skönt tänkte jag som i sista sekunden får en tid hos en massör. Så skönt!! Välbehövligt!! Jag känner inte längre att jag har några axlar, dem bara "flyger" med. Massören tyckte att det var på tiden att jag tog massage, det var många, många knutar att lösa upp..

Det var bara ett smakprov på mina sistaminuten grejer, men jag har insett under alla mina år i livet att det är JAG! Jag kan inte ändra på mig, hur mycket jag än försöker.. Det är bara att acceptera och utgå därifrån. :) Onödigt att överarbeta saker!!

Där kommer träningen in, hur skulle jag klara mig utan den?!
Jag är endorfin beroende, jag behöver kicken..vilken känsla! Å shit vad snabbtänkt å smart man blir efteråt. All stress bara rinner av en. Underbart!
Helt ärligt så kan jag inte ha förståelse för folk som inte tränar, dem går miste om så mycket här i livet!! Stackare!

Så idag blev det cykel 55 som kanske inte var det bästa, men konditionstränings iaf. Sedan hade jag aqua i 60 min, å för er som inte tror att det är jobbigt å svettigt så kan jag lova att jag aldrig svettas så mycket som då. (kan bero på värmen)
Finns dock inget att säga om min träning idag, det var ganska lugn träning..så kommer tillbaka!

Dags att sova, återhämtning är ju alltid bra.. haha lite väl mycket på senaste tiden i mörka Ume!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0