Ångest, eller varför har jag inte det?

Ja, då vare ju dags för mig att skaffa en blogg.. som alla andra! :) å välkommen hit!

Jag satt å pratade med Anna i skolan idag om att alla människor skriver om kläder, kost eller träning i sina bloggar..å ja, ni som känner mig förstår nog vart denna blogg leder!! wihooo.

Som sagt ÅNGEST, vad är det? Imorgon är det tenta i idrottsmedicin, å jag har inte det minsta ångest, det är något fel på mig. Sitter här å bloggar istället för att plugga, men ähh, livet går väl vidare även om man kuggar på en tenta?! Det kanske vore dags snart så man får sig en dängare och förhoppningsvis börjar plugga någon gång i livet..

Hörrni, imorgon ska en tung diagnos ställas, inte roligaste..men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge!



sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0