Jobbig dag

Det har varit den jobbigaste dagen på länge nu...både fysiskt och psykiskt!!

Började dagen kl 8.00 i labbet. Där var det styrkelyft som frivändningar, marklyft, ryck osv som stod på schemat. Två timmat höll vi på att träna teknik. Även om man inte lastar på massa kg så är det ändå en ovan rörelse som är tung.

Efter lunch hade vi en ny lektion/föreläsning om power. Massa hopp, häckar, plyometriska, grodhopp osv. Halva tiden innefattade även kast med medicinboll.. Det var alltså tre timmar här.

Jag tänkte att jag kommer ha sjkans träningsvärk imorgon, så jag sprang på bandet ganska lugnt i 30 minuter för att få ur allt ur bena. Men det fungerade nog inte! hehe.. Direkt efter det in i bassängen och köra djupvatten.

Allt som allt 7 timmars träning idag. INTE OKEY!!! Sliter på kroppen att plugga... haha!

Kommer hem vid 19 och inser att jag står 1:a på en lägenhet på Nydala. Var tvungen att bestämma mig idag. Så det vara bara att ta promenaden bort till Nydala och kolla lägenheten. Å den var riktigt fin, på andra våningen, en 2:a. :) Najs! De lägenheterna jag alltid velat ha. Men ändå har jag sån BESLUTSÅNGEST!!!!
Jag kan stå i en affär å inte kunna bestämma mig vilket äpple av alla sorterna jag ska köpa.. Så tänk er NU vad jag måste bestämma om en lägenhet! Men nyss klickade jag på knappen, YES, jag vill ha lägenheten! Så 1:a juli flyttar jag!!!!

Sååå himla trött nu!!! Dags för sängen snart, upp imorgon bitti till labbet och köra core/bålstabilitet!!

Kommentarer
Postat av: catalina

hej ida!!!hur e läääget??sorry att ja inte ringde igår...ja satt hemma å käka kladdkakesmet...väldigt upptagen..hehe...hoppas du hade kul!stor kram

2009-04-26 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0