KLaddkaka!

Jag har kommit in i en period när jag är så sötsugen hela tiden.. fast godis å frukt fungerar inte. Är bara sugnen på kladdkakesmet hela tiden!!! INTE BRA!!!!


Fast för mig hinner det aldrig bli såhär fint!! haha smeten is da shit!!!!! :)



Igår blev det löpning (intrevaller) 60 min och aqua 60 min. Men var riktigt seg i bena...

Ett nytt styrketräningsprogram har jag lagt upp med. Så på måndag ska jag å Patina börja riktigt seriöst å köra det. Ska bli roligt för nu är jag sjukt motiverad å pepp. Mer detaljerat kommer...

To do list idag:
Tvätta
Plugga, tentan
Kolla redovisning
Träna gym+ löpning

Har kommit en bit på vägen.


Kommentarer
Postat av: bella

så mkt som du tränar så får du unna dig det =)

2009-04-28 @ 20:04:24
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0