Påskmat!

Igår blev det ingen träning. Föreläsningen varade i tre timmar, å mina ben bara kröp. Ni vet när man tränat ganska hårt å man känner hur det kryper myror i dem på natten. Så kändes det i mina ben under dagen.. så jag skippade träningen å tog en promenad till Maxi för påskmat. :)

Idag körde jag:
- Crosstraining 60 min, fettförbränningspuls
- Bröst
- Excentrisk träning för knäna.

"Ganska bra dag som jag får vara nöjd med"

Nu i veckan är det flera som frågat om jag kan hjälpa till att lägga upp ett kost å träningsprogram. SJÄLVKLART! Det är ju bara roligt att testa sina kunskaper..

För mig är det sån självklarhet att alla vet hur man ska äta å träna, vilket jag måste inse att alla inte vet. Att man är noggrann och förklarar syftet med alla övningar och upplägg. Helt enkelt vara övertydlig. Det ligger ju faktiskt på en helt annan nivå när man dagarna i ända diskuterar med klasskompisarna. :) Ni vet ju själva hur det är när man går till läkaren å får en väldigt utförlig förklaring till varför man är sjuk och vad som ska göras, dock har man inte förstått ett ord av det läkaren sa.

Jag ska sätta igång och göra några program nu i helgen.. är ju lite segt när alla friends är hemma över påsk. Men fruktansvärt skönt å bara göra det som faller en in. Förhoppningsvis dyker solen upp. :)

Kolla min påskmat, jag är så sjukt nöjd! Det är nog det mest avancerade jag lagat i mina dagar. Å så äre nog dte godaste också..
Jag blir nog en bra husmor om några år ändå! kan vara svårt att tro för er som känner mig, jag ska allt motbevisa..

Jansson med röding, prinskorv, röding, ägghalvor med räkor, köttbullar, avokado, påskmust GUDOMLIGT! Fattas bara lammet, det får bli nästa år. ;)



GLAD PÅSK!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad gullig du är som lagar så god mat..

2009-04-10 @ 23:24:59
Postat av: bella

Men gud va duktig du är!! Du kan få öva dina husmors skills och laga käk åt mig med ;)

Håller tummarna att solen tittar fram för er del för här skiner det för fullt =)

2009-04-11 @ 09:55:44
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0