Tävling

Idag kom jag på den briljanta idén att jag skulle springa på löpbandet på IKSU. Så drog på mig löparbrallorna, kollade upp tvtablån och hittade motivationen. :) Jag har inte sprungit sen i augusti, så hade inte allt för stora förväntningar på mig själv. Jag hade som mål att springa konstant i 60 minuter utan stopp. Å det gick hur bra som helst, kanske behövs en uppladdning på många månader haha.

Mitt syfte var uthållighetsträning:
Första 10 minutrarna, lugnt tempo med puls på ungefär 160.
20 min puls på 165-170
25 min puls på 170-175
5 min puls på 175-180.
RIKTIGT NÖJD!!!

Å så blev det lite mage och rygg i gymmet.

Det enda dåliga är att jag inte känner den där totala utmattningen, har inte gjort på länge. Ni vet sådär någon timme efter passet å man känner att kroppen är helt slut och utmattad. Att man verkligen har tränat bra och hårt. Inte ens idag när jag sprang 60 minuter.. Jag kanske ska börja träna löpning på max puls och jobba intervaller så kommer nog utmattninen. :)


SÅ vill jag se ut!!!! :) Lite söt tycker jag!!!

Ikväll blir det kanske hem till Oskar å dricka lite vin med honom å Backne. Lät trevligt!

See y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0