dagen före stormen..

Imorgon kommer kemi tentan tillbaka..
Jag brukar väldigt ofta känna att det inte gått bra, men ändå på något konstigt vis lyckas jag alltid klara tentorna. Nu är jag till 99% säker på att det blir ett U. Så hela helgen är ledig för att kunna plugga kemi. Jag vet seriöst inte en enda fråga jag svarat rätt på.. :( så finns nog bara ett alternativ! Det visar sig imorgon.... skulle det mot fömodan bli ett G då äre FEEEST!!! 

Idag har jag även gjort klart mitt aqua pass, bytt ut nästan alla låtar. så nu blir det roligt att köra igen, behövs ny inspiration. På lördag ska jag på ett inspirationspass med en instruktör från Luleå, vanligt aqua och djupvatten. Kanske lite nya rörelser...Förresten har jag kört igång med djupvatten nu. Första gången var det bara 6 deltagare..känns lite tråkigt. Men i tisdags var det ändå 16 pers. :) Jag hoppas att det ska öka med deltagare, det är mitt mål den här terminen, att djupvattenpassen skall vara fullbokade i slutet av terminen!  Lite svårt med målgruppen då det är många som går på "vanlig" aqua som tycker det är för kallt å jobbigt med djupvatten. Samtidigt som dem som gillar lite tuffare träning gärna går på andra pass eller gymmet. Svårt att locka folk till vattnet. ;)
Det är sjukt bra träning!!!

Man blir lite knäpp som instruktör.. Är det inte folk på ens pass så börjar man direkt fundera över varför. Ska jag bli nöjd så måste det vara fullt på passet, annars känns det misslyckat. haha sjukt värre!

Nu ska jag iväg å få lite energi... när jag beöver bli glad så äre jympa som gäller, inget annat. :) Fast det händer typ 1 gång i månaden att jag går på jympa, men desto bättre när jag väl går! :)


//Ha de bra allihopa, så ses vi på tisdag 18.15 djupvatten. (behöver ju deltagare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gå på djupvatten jympa :)

2009-02-26 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0