Födelsedag!

Det har som sagt varit mycket ett tag nu... som jag redan klagat på. Men man måste få beklaga sig nånstans. :) Vi har alla svackor i livet, å min har varit ett längre tag nu. Men vilken skön helg det varit...

Det började med pass på spa, skynda tillbaka till IKSU och körde aerobic med Elin, så roligt!
På kvällen blev det bio, "chingeling"..äh kommer inte ihåg vad den heter riktigt. men med Angelina Jolie :) Sååååå bra film. Värd att se!



Lördag, å min födelsedag... SUSHI på nya resturangen, damn va gott det är. Haha jag körde ju på "gravidtallriken", men det är okey det med! Gillar inte riktigt all lax....

På kvällen for jag och sus till Elin där det blev middag. Färsk pasta, champinjoner, sockerärtor, paprika, minimajs och champinjonsås. SMASKENS!!

Nu har jag införskaffat mig en pulsklocka... äntligen!! Jag körde aerobic i lördags, å medelpulsen låg på 155..max på 182. Helt okey värden.. Det sjuka var att igår körde jag med pulsklockan igen,
AQUA - medelpuls 145 och max 178. Konstigt?! Nja, men ovanligt högt. Direkt efter det var det aerobic en timme..
Medel på 175 och max på 188.... Det är SJUKT!!!! i pulsfasen i 14 minuter...så visst stämmer klockan. men jag är inte normal. Kanske ett tecken på sjukdom? men jag känner mig frisk!
Jag får se hur det utvecklar sig, kanske ligger sjuk i helgen?!

I söndags hade jag lite födelsedagskalas och bjöd på tårta,


Ganska fin för att vara gjord av mig va?! STOLT!

å HALLONGROTTOR, ett måste på födelsedagen..


Djupvattenpasset är ihopmixat å klart, så nu kör jag på fredag! Ska bli skoj....Sen hoppas jag få se lite folk på passen på sport....kom, kom, kom mina vänner :)

Äh ska fösöka plugga lite kemi igen..

See y!


Kommentarer
Postat av: bella

Å jag såg den filmen förra veckan så bra :) , jag kan rekommendera benjamin button filmen med ! Tårtan va ju riktigt fin ;)

2009-02-03 @ 20:29:58
Postat av: Lena

Guu vilken fin tårta Ida!!!

2009-02-05 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0