åhhhhh

Imorse hade vi redovisning av våra uppgifter, å det gick ju finnemang!

Ytterligare en sten...

Efteråt inser vi att vi skrivit och uppfattat en uppgift helt fel...ahhhhhhh PANIK!!! jag som kände att jag snart var klar. Hatar när man verkligen sett fram emot något å så ändras det och man får börja tänka nya banor!!! SKKKKIIIIIITTTT!!!!

Flera stenar tillkom till min ryggsäck....

Så nu får jag sitta hela dagen å försöka rätta till det, men jag SKA!! Får sitta hela natten om det behövs...

Så nu ska jag å sus iväg till affärn å köpa plugg godis å min vän RED BULL!! haha nää jag gillar verkligen inte red bull, inte bra för kroppen att dricka för mycket. Men i nödsituationer som idag är det tillåtet!!! Jag behöver få upp hjärnan på maxkapacitet...


Kommentarer
Postat av: bella

Det kommer gå fint ska du se :)

2009-01-13 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0