Back in track!

Ja då börjar det äntligen hända saker... SKÖNT!

Jag har fått ordning på plugget, känns helt okey nu.. jag hinner bli klar i tid! som sagt, "det löser sig alltid". Haha undra hur många gånger jag sagt det, "det löser sig alltid", kan tänka mig att mina kompisar börjar bli trött på denna mening.. så äre någon som känner tvivel till en uppgift, kontakta mig. :) jag kan nog övertala dig! haha.

Å träningen, äntligen är jag påväg tillbaka. TVå tuffa veckor, sen är jag back on track again! Måste alltid ge det lite tid, så två veckor är lagomt.
Igår blev det aqua och excentrisk träning..(har fått ont i knäna, en konstig smärta) :(
Idag blev det tung pump med Sus, å shit va jobbigt det var! Men så skönt!  Så träningsvärk är att vänta imorgon speciellt i benen som fortfarande skakar haha.

Mat är alltid såå himla tråkigt att laga, speciellt när man lagar till sig själv.. Idag fick jag en briiljant idé, SKINKFRESTELSE!! Har inte ätit det på flera år.. GÖTT!! Å tro det eller ej,  jag lyckades det blev SMASKENS!
Kanske inte ser så gott ut, men tro mig...mmmmmm....


Nu väntar en lugn kväll framför lets dance..
Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0