Curry!

Träningen var bra..lite lite dock, blev bara 30 min på crossen å sen några vändor utfall med boll! :) Bättre än inget!

När jag vandrade runt på ica som jag brukar göra... Jag är nämligen shopping beroende, å då gåre ju lika bra att köpa mat eller vad som helst som hittas på ica, haha. Igår hitta jag en riktigt bra grej, BÖR PROVAS!!!

Tonfisk Express för pasta, med curry å ananas sås! smaskens!!!


Kanske inte ser jätte gott ut, men det vare...Ett mattips för den late!! :)

Det är ju såå tråkigt att laga mat, nån som har nå tips kanske?!

Handbollen står på i bakgrunden



Ganska tråkig match måste jag säga.. Sverige vinner lätt. Fast dem spelar INTE bra... men men det är vinst som gäller. Dem behöver återhämta sig lite tills imorgon. :)

Det behöver jag med... 7.00 imorgon på IKSU!!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0