Djupvatten!

Åhhh kom precis hem från ett djupvattenpass, shit va jobbigt det va!!! Riktigt bra pass med både styrka och kondition. Har faktiskt aldrig varit på det tidigare.. men nu när jag har lovat att instruera djupvattenpasset med början om en månad så insåg jag att det var dags att gå på passet själv. haha! :) ska bli riktigt skoj!!

Jag hoppas ni alla kommer på passet då, bra träning senni!

Idag har dagen bara flytit igenom.. Föreläsning om kemiska bindningar och periodiska systemet, shit va skoj det är!
me like..

Plugg å fix av pass hela dagen... SNÄLLA, GE MIG TIPS PÅ BRA LÅTAR???

Hallå, ni måste skriva vem som skriver kommentarer, jag blir så nyfiken annars!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

jag kommer självklart om du har djupvattenspass. Sålänge de inte är tidigare än 10:00 !!!

2009-01-20 @ 22:49:04
Postat av: Anonym

snopp

2009-01-21 @ 13:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0