Nytt år!

Ja då var jag tillbaka i Umeå, året är 2009 och jag känner på mig att det kommer bli ett händelserikt år! :)

Nu ska det bli uppdatering av i min blogg det lovar jag..

När all press släppte från skolan så blev jag givetvis sjuk över jul å nyår men lite fest och kompisar han jag med å träffa iaf! Mina älskade vänner,
 

Så idag var första dagen jag tränade på länge nu, jag var på cykel 40 som jag tänkte kunde bli ganska lugnt och en bra start. Troligen så var jag inte helt frisk än, :( efter första låten rann det svett och hjärtat slog som aldrig förr, inte bra! Tyvärr inte införskaffat en pulsklocka än, men det kommer snart. Då kan jag ha koll på om jag är sjuk å inte! :) Vilken uppfinning..

Nytt år och nya löften, haha hur brukar det låta?! "Nu ska jag börja träna och äta sunt", "bli fit", "shoppa mindre" och massa annat, men äh det fungerar aldrig så i år kom jag på ett ganska bra löfte måste jag medge..
Jag ska NJUTA av livet!! :) Ta det lite som det kommer och ha roligt!

So enjoy your life!!!

Kommentarer
Postat av: Ollas

Skall följas ! :)

2009-01-06 @ 18:15:04
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0