slarvig eller vad?

Nu börjar alla bitar falla på plats, som vanligt, allt ordnar sig! :)

Jag har inte haft "tid" att tvätta sedan jag kom upp till ume, haha kolla mängden, helt sjukt! torkställningen + två maxi kassar.. Jag menar jag har ju inte lämnat lägenheten, så det är bara träningskläder!!!


Idag skulle en uppgift in i skolan i pappersform. När jag kommer hem inser jag att jag INTE skrivit mitt namn, damn!! Skynda mig att dra iväg ett mejl till läraren, men inget svar än. Hoppas att det bara är jag som är slarvig, så det är lätt att hitta uppgiften. Jaja, nån gång ska man väl lyckas med det å! Läraren verkar schyst så blir nog inte ett U för det! :) 

en sten bort....

När jag släpade bena efter mig till passet å nästan skämdes idag för att jag inte gjort något nytt pass så säger deltagarna; " NEJ byt inte, vi tycker om det här passet, ha de ett tag till"   VIKKEN LÄTTNAD!! 

Två stenar borta..

Bara några stenar kvar..men hur många?!

Så idag blev det:
Aqua 60 minuter..
Cykel- Elin. Riktigt jobbigt, men ett bra pass, speciellt en låt!!! mm me like.. Alesha Dixon- the boy does nothing, Tack vännen, du ska alltid lyssna på mig!! ;) 

Nu äre dags att förbereda redovisning för imorgon, visst äre bra att redovisa ett arbete som inte är färdigt än, haha!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0