What a day..

Idag har det varit en riktigt bra dag..

Som ni vet började den kallt å soligt, så jag å sus klädde på oss massor å trippa iväg till skolan.  

Ser ut som en riktig vinter dag va?! =)  i bakgrunden är våra fina "barracker" haha...

Det roligaste var när vi kommer till skolan efter den långa promenade i kylan så inser sus att hon glömt att lägga över sitt arbete på mejlen. Haha så var bara att gå hem igen. Å jag mitt klantarsel lyckades skriva ut mitt arbete TRE gånger för att det blev fel hela tiden. Så går det när man är slarvig.. men vad säger vi sus?! En kaffe på det å allt var glömt!

Skynda hem å iväg till spa för att instruera där, var riktigt mysigt på spa. Efter passet tog jag å Kristin å testade solsimulatorn...



OJOJ, ser det inte najs ut?!

Å självklart "the hot spring", 



Ha en bra kväll, det ska jag ha! 

Så laddar vi för feeeeest imorgon!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0