HEMFÄRD!

Imorgon packas bilen full, å så drar jag å Jocke söder över.. iaf en bit. Hem till FALUN!!!!!! ;) Wohoo, ska bli en sååå UNDERBAR sommar! Ni vet, "det blir vad man gör det till". Å jag har bränt en skiva med bara massa sommarlåtar, så allsång är ju givet. Hoppas bara Jocke är lika pepp på den musiken, hehe.

Dem senaste dagarna har jag packat, packat å städat...Jag kommer ju upp om en månad och ska byta lägenhet. Så allt (det mesta) är i packat i lådor. Köket å badrummet är rent. Å bara det lilla har tagit tre dagar. Kanske betyder att jag är ineffektiv. ;)

Jag han med en sista visit på IKSU, det är nästan jobbigt att gå därifrån. Det är som mitt andra hem. :) Den dagen jag flyttar från Umeå på riktigt kommer bli jobbig, men mest på grund av att IKSU är i särklass BÄST! Finns inget som går att jämföra med det..
Så idag tog jag en rejäl löpning eftersom vi ska sitta i bilen hela dagen imorgon. Jag sprang 80 minuter, även om jag sprang/joggade hela tiden så kom jag bara upp i 14 km. Så var ganska lugn löpning som varvades med branta backar och spurter. Känns bra i benen så här efteråt. :)

Ska njuta av sista natten i lägenheten nu, seee y in Falun!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0