Onsdag!

Ja, sista dagen idag. Imorgon vid denna tidpunkt är det SOMMARLOV!!!!! Å SHIT VAD JAG SKA NJUTA!!!! :)

Jag försöker å försöker plugga, men jag hittar bara andra saker att göra. Sitta här är ju kanske inte det bästa hehe.
Det känns nämligen som jag kan alla instuderingsfrågor å åhörarkopior, så vet inte vad jag ska plugga på riktigt.. men jag har en magkänsla som säger mig att man inte ska känna såhär...då går det bara åt helvete. Å självklart kan jag inte allt.. men jag har fått välja, antingen plugga på allt jätte noga å grundligt, vilket inte finns tid till. Eller bara plugga allt ytligt å hoppas på en ytlig tenta. Å jag valde självklart den lätta vägen, brukar fungera! :) Går man in djupare blir man bara förvirrad... Jag hoppas!!!!

Kanske ska jag ta mig till iksu å köra lite aerobic idag, se hur det fungerar för benet å min muskel! Bra att få igång kroppen för tentan imorgon, då MÅSTE den vara på topp! ;)

Måste plugga lite mer nu, kommer bli såååå ARG om jag kuggar på tentan för att jag inte pluggat tillräckligt när jag ändå haft tid. Å för er som undrar som är det konditionstränings tenta. Den handlar om, diabetes, syreupptag, gasutbyte, laktattröskel, Hjärtat, blodomloppet, mitokondrier....kontenta; HUR FÅR VI EN BRA ELITIDROTTARE?! :)

Ha en bra dag!!

Nedräkningen... 6...5...4..3....2....1....HEMFÄRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0