PLUGG!

Ja nu är det verkligen plugg för hela slanten. Igår satt jag HELA dagen å plugga. Det tar sån tid att gå igenom alla instuderingsfrågor som jag ändå inte förstår något av..

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon å knåpa bort till iksu vid 10. Det har varit lite dålig struktur på min träning senaste tiden. Men yran å saker kommer ju ivägen. :) Så idag blev det ett konditionspass, löpning 60 minuter..med stegrandes motstånd/hastighet. Pulsen låg på 160-185 slag/min under passet. Inte allt för ansträngande för mig..så jag skulle nog säga att det var en A2- (A3, sista 10 minutrarna.) . Får se till att lägga in lite mer intervaller och tuffare löpning i veckan.

Jag har även färgar ögonbrynen och ögonfransarna.. :) Ögonfransarna syns inte ens. men ögonbrynen blev iaf lite mörkare. Men jag klarar mig ju inte utan min "fixmaskara" för ögonbrynen. :) Men 100kr var det absolut värt. Hehe..

Dags att ta tag i plugget..nedräkning........7....6....5.....4....3.....2.......1.....HEMFÄRD!!


Ha en bra dag i solen, tänk på mig bara som måste vara inne! :)


Kommentarer
Postat av: bella

Du är inte ensam om att inte fatta frågorna :@

2009-06-01 @ 21:42:50
URL: http://metrobloggen.se/sockerconny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0