Red Bull!

Inte en allt för bra idag vill jag lova...

Började med att jag å sus var å träna i morse. Jag kände mig lite trött å seg i låren sen igår (löpningen) så jag la på ganksa lite vikt på pumpstången. MEN ÄNDÅ, så lyckas jag sträcka mig i framsida lår på första utfallet. Under första låten.. så jag han träna 2 minuter...sen vare kört. AS ont gjorde det... Jag har varit med om det många gånger att det har brustit i muskler lite sådär överallt, men aldrig denna smärta!!! damn!! Men men..känns redan bättre! :) Så jag ska nog ändå kunna köra ganska hårt i veckan..

Sen skulle jag plugga hela dagen, tentan närmar sig ju. Njaa, det sket sig. Klockan 17 fick jag lite dåligt samvete för att jag tittade på tv istället så jag slog upp böckerna. Drack red bull å kaffe. Men det tog nåra timmar att komma igång. Klockan 20 började jag haha! Men nu har jag varit sjukt effektiv och känner mig ändå nöjd!!!

Dock har jag ett litet problem...av all kaffe och red bull så går mitt hjärta ganska fort, och jag kommer aldrig kunna somna nu! Får nog sitta uppe några timmar haha...

God shit....eller?
Haha, det säger då Jonas Colting! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0