SOMMARLOV!

JAAAA ÄNTLIGEN ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!! :)

Shit va skönt...

Sista tentan skrev jag imorse, den var hmm...jag vet inte riktigt. Jag blir arg om jag får ett U, å jag tycker jag svarade rätt på alla frågorna. Men sen om det var dem svaren som Mikael var ute efter..det är en annan femma. Medicin tentor är ju lite segt då godkänt är 70% å inte 50% som i många andra ämnen... Men det löser sig! :)

Sen fick jag å Jocke för oss att vi skulle dra hem tidigare. Vi hade tänkt åka på tisdag, men planerna ser ut att bli ändrade till lördag. Så då kom paniken igen, haha jag hade inte städat eller packat. Så jag skyndade hem, rengjorde spisfläkt, element, tvättade, rengjorde kylen och städade i allmänhet. Jag måste göra en grundlig städning och börja packa ihop allt i kartonger för i sommar blir det ny lägenhet. Så ganska skönt att ha fixat packningen innan jag sticker (mindre jobb i sommar) Nöjd att jag han så mycket iaf! Nya tag i morgon..

Å på kvällen var det tacobuffe med klassen. Såå trevligt. Å avslutades med spelet, "tävlingen mellan män och kvinnor". Haha gick inte allt för bra för mig å Carro, men vad gör det. Får bjuda på oallmänbildningen.. Typ att ett batteri har 120w ..haha!!! Till hösten, då ni..då har min allmänbildning tränats upp. ;)

Nu när det börjar närma sig för hemfärd så får man en känsla att jag inte vill åka ifrån allt här. Tråkigt å vemodigt. På samma gång vill jag till Falun.. konstigt det där! 

Jag har insett en sak idag, å det är att jag har så sjukt bra å roliga kompisar!!!!!! :) Ni är bäst! Kommer hem å ska sova, å leendet på läpparna vill inte försvinna, dagen har varit så underbar! Tack vare alla underbara! :)


SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0