Det börjar närma sig...

Kom precis hem från IKSU, idag blev det aqua 60 min å aerobic dance 60 min. Måndagar är bästa dagen på hela veckan, man är så glad hela dagen! :)

Jaaa jag åker hem till Falun på onsdag morgon! :) Ska bli riktigt skoj...
Men när det väl närmar sig så känns det alltid bara jobbigt. haha. Packa en stor väska som förhoppningsvis bara väger 20kg, sen flyg till sthlm, tåg från sthlm-Falun. Nä känns ändå lite jobbigt. Skönt å vara kvar i vardagen... Det går så mycket tid till att resa som borde ägnas åt plugg. För när jag väl sitter på tåget å inte har något att göra, nää inge plugg då. Då äre musik å annat roligt som ska göras. :)

Lördagen är iaf planerad för middag med Azra å Jessica! :) En utgång på harrys kanske också går för sig.. eller vad säger ni girls?! ut å ta en svängom i Falustad?!



FINASTE!!!!! :) synd bara att du inte kommer Lena!! men vi ses till sommaren...nej inte att fundera på, Jag tar Linköping!!!!

Sen lär jag väl hinna med att träffa lite andra folk, å en MASSA plugg! Tenta nästa vecka..

Nu ska jag fixa klart kostregistreringen som jag snart blir galen på...

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0