Falun!

Nu är jag äntligen hemma i Falun..men ähh nu kan jag åka tillbaka till Umeå! haha. en dag sen räcker det.. :)

Det har inte hänt mycket för mig inte..

Det första jag gjorde när jag kom till Falun var att åka till må bättre å träna. inte allt för bra pass. Tur vi har IKSU. Sen har jag bara setat å pluggat dygnet runt i två dygn. Men inte blir jag nå smartare för de inte.. :( Får allt se hur den här tentan kommer gå. Är ju äntligen ikapp alla tentor å arbeten nu. Så vore ju synd å kugga en tenta nu..

Ikväll blir det nog en kall med Jonas :) Gött!!!

Imorgon fyller mormor 80 så blir kalas där med massa släkt å folk. Jag längtar till tårtorna


Kvällen blir middag å kanske utgång med girlsen, Azra å Jessica.

På söndag åker vi hem till Jessica i stockholm å sover där, så kommer Lena upp från Linköping. SHOPPING HELA MÅNDAGEN!!!! :) (tenta plugget får vänta)

Sen Umeå igen! Kort semester!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0