tentan närmar sig...

Ny dag nya möjligheter....nja jag vet inte?!

I helgen vart det inte mycket sömn.. Igår var jag så sjukt trött hela dagen å gick i min egen bubbla.. var dock tvungen att ha aqua, gick ju rätt bra ändå. Tror inte nån märkte att jag inte riktigt var på plats!! :) Det värre kom när jag fick för mig att gå på aerobic dance direkt efter mitt pass. I slutet av passet inser jag att jag inte mår så bra. Det svartran för ögonen å jag känner magen är påväg upp, kollar ner på pulseklockan å inser att min puls ligger sjukt högt (över 175 i medel). Vilket inte är bra.  Det känns idag kan jag lova, sååå trött i kroppen!

Så idag blev det bara mitt djupvattenpass å vila.

Har även varit på en "utvärderingsutbildning". Ska börja utvärdera några instruktörer på IKSU, vilket ska bli riktigt roligt. :)

Annars är det bara plugg, plugg å åter plugg som gäller (tenta på lördag). Lite segt i vardagen nu...vill att det ska hända nå roligt!!! En rolig överraskning hade inte varit fel.. vad nu det skulle vara?! tentan imorgon kanske är ett VG, haha! Drömma kan man allt..

Sees!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte glömma och vila flicka. tentan på lördag kommer gå fint tror jag :) Hööru du skulle ju lägga upp kort står det i inlägget innan, upp med dem nu!

2009-03-10 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0