Bra vecka..

Sammanfattning av veckan..

Hela veckan har förlivats med plugg.. kemi å metabolism. Riktigt stolt över att setat i skolan från 9-16 varje dag. Oj vad jag lär mig saker. Att jag inte alltid sitter i skolan!!! men äh då hinnes inte annat med som IKSU! :) 

Vi fick äntligen tillbaka  utbildningsplaneringen, å NU är jag nöjd. Gick riktigt bra, ett arbete å en kurs avslutad. Pedagogisk forskning

Imorgon kommer tentan jag pluggat för hela veckan. Det känns ändå riktigt bra, klarar jag inte tentan nu så är det något fel (givetvis inte på mig) haha. Min känsla är att jag kan allt, vilket jag absolut inte kan! Men ändå, om jag hade pluggat så mycket som jag gjort i veckan å känna mig så säker på en tenta så skulle jag aldrig vara orolig efter tentorna. VARFÖR gör jag aldrig det?! Det finns nog bara ett svar, jag är för LAT!!!! Bra med lite spänning i vardagen (vackan innan tentan).

Nike kläderna kom igår....hade en stor beställning. Men så roligt dte är när man fått alla nya kläder,



+ 2 par skor

Det här var ändå bara en liten beställning....
3 par byxor
2 linnen
2 t-shirts
6 par strumpor
1 data väska
2 par skor...

Det bästa köpet är mina rosa byxor...mee like!

Igår körde jag även step dance med Elin. Var super skoj, å jag börjar ändå bli grym, eller hur Elin?! haha

Nä nu äre dags för lite mer plugg så jag kan spika tentan!!!!
Spa ikväll!!!

ses!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0