Valborg + grillning!

Nog blev det grillning och fest på valborg. Det hör som till... Dock missade vi brasan. Men vad gör det, gött sällskap är bättre :)

För er som inte vet så är det husen här i bakgrunden som blir mitt nya hem :)
Per och Backne!


Adam, Johanna, Li och Oskar.


Me and Jocke!



Trevlig kväll med riktigt fint väder!! :)

Igår var jag upp till spa och hade pass, å provade deras gym. Liiite mindre än Iksu sport, men men. Jag körde ben så det gick ju ändå..

Som sagt, jag har kört igång seriöst med styrketräning och löpning. Den här veckan har jag redan klarat av styrkedelen. Ska strx gå å köra dagens träning, löping!!

Ska ta tag i min tenta nu, en hemtenta i kursen styrketräning. Sjukt intressant. Bör läsas om ni har tid över en sommar. På måndag börjar nya kursen som är konditionsträning, blir nog minst lika intressant. Så har ni några frågor om styrketräning och konditionsträning så ställ dem?! Jag är EXPERT nu haha!!!

Ha en underbar dag!

Kvällen? Nja, det får tiden utvisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0